skip to Main Content
Vóór 16:30 uur besteld = morgen bezorgd Ruim assortiment Ook voor grote aantallen

Natuurlijk doen we ons best zoveel mogelijk informatie op de website te geven maar natuurlijk kunnen er nog wat vragen zijn. Daar geven we graag antwoord op. Hieronder vindt u de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Twijfel niet en stuur ons direct een bericht via het contactformulier. U ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons. Heeft het spoed? Bel ons op 06 – 47 56 60 49

Algemene vragen

1. Wat zijn de contactgegevens?

Ons adres is:

Frans Halslaan 79
2343 EB Oegstgeest
T: +31 6 47 56 60 49
E: info@taartenland.nl

2. Hoe wordt er omgegaan met mijn gegevens?

Wij behandelen al uw gegevens uiterst zorgvuldig en delen deze nooit met andere partijen. Lees ook onze pagina over algemene voorwaarden.

3. Ik heb een allergie. Zijn er ook producten zonder noten/suiker/gluten/lactose etc.?

De producten van Taartenland bevatten de volgende allergenen: Plantaardige bindmiddelen, melk, Noten, Ei, Amandelen, Gluten, Tarwe en Soja. Wij adviseren om contact met ons op te nemen over eventuele allergieën voor de bestelling geplaatst wordt. Tevens kunt u bij het bestellen van een product in de ingrediëntenlijst controleren of er bepaalde ingrediënten in zitten waar u allergisch voor bent.

4. Wat is het bewaaradvies van de taarten/gebak?

De producten die u besteld bij Taartenland zijn na bezorgen twee dagen vers, mits in de koelkast bewaard.

5. Wat zijn de openingstijden?

Taartenland.nl is geopend van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 17.00 uur.

Bestellen

6. Hoe kan ik bestellen?

Bestellen doet u online via de website. Voor speciale opdrachten of vragen kunt u natuurlijk altijd bellen naar het nummer: +31 647566049.

7. Kan ik op rekening bestellen?

Alleen zakelijke klanten kunnen bij ons op rekening bestellen. Wilt u dat de factuur direct naar uw administratie wordt gemaild? Vul dan in het ‘opmerkingen’ veld bij afrekenen het extra e-mailadres in.

8. Kan ik na een bestelling nog annuleren?

U kunt uw bestelling tot 72 uur van tevoren annuleren, mits er geen aanbetaling is gedaan. Grote bestellingen welke via een (Excel) bestellijst of een offerte zijn aangeleverd kunnen NIET worden geannuleerd.

9. Worden mijn gegevens na bestelling verwijderd?

Uw gegevens worden drie maanden bewaard en dan verwijderd.

10. Kan ik een bestelling later nog wijzigen?

Bestellingen kunnen tot 24 uur voor levering via de e-mail worden gewijzigd.

11. Ik wil een groot aantal bestellen, kan dat?

Ja zeker! Ook bij het bestellen van een groot aantal bent u bij Taartenland aan het juiste adres. U kunt bij bepaalde producten de hoeveelheid personen selecteren. Wanneer u meerdere taarten tegelijk wilt bestellen is het noodzakelijk dat wij u onze invullijst in Excel toesturen. Iedere regel op dit invulformulier staat voor een aflevering. Voor speciale opdrachten vragen we of u telefonisch contact met ons kunt opnemen, ook voor eventuele korting. U kunt bellen naar het nummer: +31 647566049.

12. Taarten met foto of logo op de taart. Hoe moet ik dit aanleveren?

U kunt bij bepaalde producten een leuke foto of een bedrijfslogo toevoegen. Een foto/logo aanleveren doet u in JPG of PDF bestand. Zorg dat de foto of logo niet groter is dan 3MB bij het uploaden. Wanneer u zelf een ontwerp maakt, plaats dit dan in een doorsnee van 20 cm. Wij streven naar een zo exact mogelijke kopie van uw logo/foto. Het is echter mogelijk dat er kleine kleurverschillen zijn. Afbeeldingen op onze Petit Fours dienen minimaal een afmeting te hebben van 5 cm – 5 cm.

13. GRATIS kaartje bij uw bestelling. Wat wordt hier precies mee bedoeld?

Bij uw bestelling kunt u GRATIS een kaartje toevoegen. Een leuke anekdote of notitie voor de persoon of het bedrijf waar u de taart naar toe verstuurd of voor uzelf.

14. Wordt er na bestelling een bevestiging gestuurd?

Er wordt altijd een bevestiging van bestelling gestuurd naar uw e-mail.

Betalen

15. Hoe kan ik betalen?

Even snel bestellen is belangrijk, maar gemakkelijk afrekenen ook! Wij bieden de volgende opties aan om uw bestelling te betalen:

# Betalen via IDeal
Snel en veilig via je eigen bank afrekenen. Bestel als particulier via de tablet of smartphone, en heb je de Internet Bankieren app op je telefoon? Dan word je na het kiezen van je bank bij het afrekenen doorgeschakeld naar de beveiligde betaalomgeving van je eigen bank. Gemakkelijk en wel zo veilig.

# Betalen via Creditcard
Voor zakelijke klanten ontzettend handig. Even geen tijd om een PO nummer of kostenplaats te regelen? Betaal met creditcard, zonder gedoe! Wij accepteren in ieder geval de volgende creditcards; MasterCard, Visa en American Express. De betaling verloopt veilig via onze PSP (Mollie) en worden dus niet door ons bewaard.

# Betalen via Paypal
Voor zowel privé als zakelijk is het prettig om via Paypal te kunnen betalen. Eenvoudig en veilig bestellen is geen probleem op deze wijze.

# Op rekening / op factuurbasis
Als zakelijke klant biedt Taartenland.nl haar zakelijke klanten veel mogelijkheden. één van de grote voordelen is het bestellen op factuur basis. Wanneer het KVK ingevuld hebt, voeren wij een korte controle. Bij goedkeuring is het mogelijk uw bestellingen op factuurbasis te doen, met een betaaltermijn van 30 dagen. Mocht je meer willen weten over de voordelen van een zakelijk account? Stuur dan een e-mail naar info@taartenland.nl met je gegevens en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de mogelijkheden door te nemen.

16. Gemakkelijk betalen met Paypal, creditcard of IDeal. Is dit allemaal veilig?

U kunt veilig bij ons betalen met PayPal, IDeal of creditcard. Deze betaalmogelijkheden zijn allemaal veilig.

Bezorgen

17. Kan ik zelf een bezorgdatum kiezen?

Ja, dat kan zeker! Via de kalender kunt u zelf aangeven welke dag u graag uw product(en) bezorgd wilt hebben.

18. Voor 16:30 besteld = morgenochtend bezorgd! Geldt dit ook in het weekend?

Bestelt u op maandag t/m vrijdag vóór 16.30 uur? Dan kan de volgende dag al uw product worden bezorgd. Bestelt u na vrijdag na 16.30 uur? Dan wordt de bestelling dinsdag geleverd.

19. Op welke dagen worden er bezorgd?

De bezorging van onze producten is 6 dagen per week van maandag t/m zaterdag.

20. Kan ik met spoed laten bezorgen?

Wanneer u een spoedbezorging (dezelfde dag) wenst, dan proberen wij dit zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen. We vragen om hiervoor contact met ons op te nemen. Dat kunt u doen door te bellen naar: +31 64 75 66 049.

Wij kunnen voor deze bestelling(en) geen aflevertijd garanderen. Een spoedbestelling kan niet worden geannuleerd. Voor een spoedbestelling rekenen wij een € 8,00 extra bezorgtarief.

21. Kan er ook in het buitenland bezorgd worden?

Wij bezorgen in heel Nederland. Leveringen in België zijn alleen op aanvraag. Vul ons contactformulier in.

22. Hoe wordt er bezorgd en worden de producten gekoeld bezorgd?

Uw product(en) worden via een vers koerier gekoeld bezorgd.

Zakelijk

23. Hoe kan ik een zakelijke bestelling plaatsen?

Natuurlijk kunt u ook als bedrijf een bestelling plaatsen. Als zakelijke klant biedt Taartenland.nl haar zakelijke klanten veel mogelijkheden. Één van de grote voordelen is het bestellen op factuur basis. Wanneer het KVK ingevuld hebt, voeren wij een korte controle. Bij goedkeuring is het mogelijk uw bestellingen op factuurbasis te doen, met een betaaltermijn van 30 dagen. Mocht je meer willen weten over de voordelen van een zakelijk account? Stuur dan een e-mail naar info@taartenland.nl met je gegevens en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de mogelijkheden door te nemen.

Wil u liever eerst een offerte op maat ontvangen? Vraag deze dan aan via ons contactformulier.

24. Kan ik ook grotere aantallen bestellen als zakelijke klant?

Wilt u de relaties van uw bedrijf een taart sturen? Of uw personeel smakelijk verwennen met onze taarten? Vraag een offerte aan via ons contactformulier. Wij doen u dan een passend voorstel.

Altijd op de hoogte van het laatste taartennieuws?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang elke maand een verse update.

Back To Top